piątek, 21 czerwca 2013

Good

Cześć <3
Dziś w szkole lekcje skończyłam o 11:25 więc jest dobrze c; Nie poszłam dziś na pierwsze dwa wf-y bo po prostu mi się nie chciało.. No bo komu by się chciało w ten upał ćwiczyć na dworze.! Już chyba ze wszystkich przedmiotów mamy powystawiane oceny więc luz ;D A tak a poza tym; nie mam jeszcze ani jednego obserwatora ale i tak dziękuję za pozostawiane komentarze i w ogólne za każde wyświetlenie ♥ To naprawdę wiele dla mnie znaczy. A teraz siedzę sobie, piszę i słucham muzyki.. A dokładniej to Gin Wigmore : ) Może ktoś jej słucha? 
A tutaj macie moje oceny proponowane ;D Wykaz troszkę nie aktualny bo kilka ocen poszło w górę ^^



No a niżej już tylko ja i jedno zdjęcie mojego psa ;3







4 komentarze:

  1. nie znamm nie słucham :D
    ale jestes sliczna i ta psinka :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś chuda. ^.^
    śliczny piesek
    + obserwuje
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, słodki piesek :)
    www.mylittleworld3333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń