czwartek, 20 czerwca 2013

Gorąco!!

Hej wszystkim : )
Dziś po prostu pozytywna masakra ;D Będąc w szkole po prostu się rozpływałam. Dosłownie. Nie wiem jak u Was ale u mnie jest ponad 30 stopni *.* Ahh już wszędzie da się odczuć nadchodzące WAKACJE ♥ W szkole już luz, pogoda ciągle dopisuje a i w telewizji lecą już same powtórki ;p W ogóle dziś na ostatniej przerwie cała moja klasa oblewała się wodą, nawet ja byłam cała mokra ^^ Tak teraz siedzę i sobie myślę ,że przez te dwa miesiące strasznie będę tęskniła za moją klasą. Może i czasem niektórzy bardzo mnie denerwują ale w końcu to też moja rodzina i ją kocham ;33 Nauczyciele już nam nic nie zadają więc ja sobie teraz leniuchuje i jem loda :D A co u Was? Też tak ciepło? 
Tutaj macie kilka zdjęć z dzisiaj ; ] A i przepraszam ,że większość jest robiona kamerką ale jakoś dziś zdjęcia aparatem mi nie wychodzą.




A tak się czułam w szkole 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie tu u ciebie . Fajnie że u ciebie tyle
    zdjęć :)
    http://trusiolog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że tak goraco!! :D

    ask.fm/Syb14

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń